آسمان زندگي من سپهر

نظرات (10)

کتایون
3 بهمن 89 21:01
من و لینک کن مریم جون منم لینکت کردم
مامان فرشته
8 بهمن 89 0:59
وای وای چه گل پسری بوسسسسسسس
maryam
12 بهمن 89 19:53
سلام عزيزم..من وبي مخصوص اشپزي ني ني خوشملامون درست کردم خوشحال ميشم سر بزني و نظر بدي.فدات
مامان بابك
14 بهمن 89 1:51
سلام مريم جون چه پسر نازيه سپهر جون.................. از طرف من ببوسش............. باي گلم.
سمانه مامان امیرحسین
14 بهمن 89 17:15
وااااااااااااااای ماشالا به این پسر ناز تکه به خدا خیلیییییی جیگره مامان مهربونش اسفند یادت نره
کتایون
26 بهمن 89 15:22
چرا آپ نمیکنی مریم ؟؟؟؟؟؟؟ میخورمتااااااااا
mari
1 اسفند 89 14:03
یه بوس از لپاش و اسفند واسه چشماش یادت نرهههههههههههههههه
نگاری
9 اسفند 89 19:07
اخی چه پسر نازی خدا حفظش کنه
موشی خانومی
10 اسفند 89 12:21
وای چه پسری فکر کنم عکسهای نی نی گیش و میزای اخه نوشته متولد 87 یعنی الان نزدیک 3 سالشه نه ؟
مهدیس
19 شهریور 91 12:08
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!